Годишните музикални награди “Грами” са събитието, на което неизвестните изпълнители привличат внимание с екстравагантни тоалети и пози, а вече наложилите се демонстрират стил, който често попада в графата скучен и натруфен.
В първата редица на грозно облечените представяме кичозните напъни.
Manika се е пременила като хибрид между танцьорка на бели денс и полилей.
22-годишната американска певица, самоопределяща се като по малко японка, филипинка, китайка, малайзийка и испанка, вероятно е била под напрежението на този борш от гени и е избрала голотата като единствен възможен вариант за изява. Прозрачната материя на дрехата смело крепи многобройни перлички и висулки, които вероятно липсват в задната част на тоалета (толкова предвидливо!). Блестящите боти, заместили очаквано елегантни сандали, вероятно крият грозната тайна на нехаресваните глезени.
Продължаваме с групата на отклоненията, като изкарваме на светло одеянието на Dencia. Камерунската певица се опитва да спечели популярност с вариант на чудовищна бебешка пижамка в стил Hello Kitty. Кръстове на гърдите, ангелски крила в областта на пубиса, огледалца и много катерещи се котета върху яркорозовата материя и косата са само част от пошлата каша, забъркана от кандидатката за слава.
Показваме още едно жадно за внимание човешко същество - Z Lala. Ексцентричната певица издаде през 2011 албум в стил electro pop, но е по-известна с редовното си присъствие в класациите за най-грозен тоалет. Тазгодишните “Грами” няма да бъдат отбелязани като пропуск в пошло-графията на изпълнителката. Причината не е в наистина смелото решение, подобни тоалети разходиха още няколко от присъстващи на вечерта, а и добре си спомняме оригинала на този тип сценични костюми, толкова любими на великата Шер. Причината да включа Z Lala в личната си класация е ужасният бял сутиен със силиконови презрамки и страхът от завръщането на тази гавра в света на бельото, провалила доста модни и интимни моменти.
И сега от света на извънземно грозната мода, да обърнем взор към просто некрасивите и обикновени тоалети на звездите.
Адел се представи в рокля на Givenchy, обсипана с пайети и набори, в скучен черен цвят. Необяснимо е защо изборът на дамите с красиви телесни обеми задължително спира до черното като единствен възможен цвят на фона на изобилието от по-подходящи варианти в спектъра. Викторианският стил на роклята сякаш е изсмукал и последните сили на певицата. Подчертаната талия разширява и сплесква фигурата, опитът да се уравновеси излишния обем на полата с V-образен акцент в горната част е тотално провален. Прекалено семплия грим и липсата на обем в косата допълнително задълбочават разликата между двете половини на силуета. Подчертаните вежди, увисналото каре в косата и пуританско скучната дреха са трите стълба в невзрачно обикновената визия на певицата.
Сиара не пропуска случай да покаже стегнати форми, но изборът й на тоалет за наградите на 2016 бе в истинския смисъл мек и неугледен. Роклята на Alexandre Vauthier, чиито модели бяха избрали и други дами от вечерта, заслужава по-добра съдба. Кристалните камъчета, подредени в имитация на леопардова шарка в едната половина на дрехата, изместват центъра на тежестта в неправилната посока. И въпреки анатомично красивата просека до сливиците на гласовитата певица не може да й простим неумението да носи тоалет като този.
31-годишната Андра Дей явно толкова се е развълнувала от номинациите си за най-добро R&B изпълнение и албум, че е изляла душата си в това нелепо колониално осемдесетарско стилово недоразумение. Роклята в зелен металик и крещящо демодирана кройка е съчетана с космата наметка и пухкави сандалки в безобразно наивистично бяло. Колекцията от бижута, покатерили се по ръцете, ушите, деколтето и косата на певицата, трудно може да бъде описана или вписана в регистър. Прическата и гримът са в тон и стил, толкова подходящ за една млада дама, че ми идва наум само в цветущото нашенско “като на свинче-звънче”.